دنیای امروز دنیای ثانیه‌هاست و مدیریت زمان در آن ارزش بسیار زیادی دارد. زمان آنقدر باارزش است که دانش مدیریت زمان یکی از دانش‌های مهم جامعه مدرن است.

پوريا گلمحمدي

به گزارش همشهری آنلاین، در انجام پروژه‌ها زمان آنقدر مهم است که شرکت‌ها برای نشان دادن توانایی و دقت خود، روی پروژه‌ها زمان‌سنج می‌گذارند، اما به نظر می‌آید عده‌ای هنوز ارزش مدیریت زمان را درک نکرده‌ و نمی‌دانند که غفلت در این مورد تبعات جبران‌ناپذیری به بار خواهد آورد.

سال ۱۳۹۲ قرار شد پارک ۱۸۰ هکتاری ایرانیان درجنوب تهران ساخته شود تا علاوه بر کمک به محیط‌زیست پایتخت، باعث افزایش کیفیت سطح زندگی مردم بشود. متأسفانه نبود برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت زمان باعث شد که این پروژه به دلیل نیمه‌کاره ماندن نه تنها کمکی به سطح کیفی زندگی مردم نکند، بلکه باعث افزایش آسیب‌های اجتماعی و محیطی و ناامنی در منطقه شود. ۱۸۰ هکتار زمین خالی و بیابانی و بدون مراقب در کنار محل زندگی مردم، مشکلی جدید بر مشکلات مردم افزود. حضور افراد معتاد و فروشنده موادمخدر در این فضای بی‌دفاع چندین هکتاری یکی از معضلات جدی و خطرناک برای شهروندان است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. حضور افراد بی‌خانمان و سکونت در این محدوده را هم باید به این آسیب‌ها اضافه کرد، اما یکی از خطرناک‌ترین آسیب‌ها در این محدوده آزار و اذیت و زورگیری از شهروندان به وسیله افراد خلافکار است که طبق سوابق موجود باعث قتل هم شده است.

آنچه باید به آن اشاره شود این است که حتی اگر این پارک همین امروز ساخته شود باز هم حوادثی که به دلیل تأخیر و بی‌برنامگی باعث آسیب زدن به جان و مال شهروندان شده است قابل جبران نخواهد بود.

کد خبر 657594

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha